Thursday, August 27, 2009

Παιδικό τραγουδάκι

Είμαι ένα παιδάκι, καλέ,
απλά ένα παιδάκι!
'Ενα εξάχρονο πρωτάκι,
λίγο κατεργάρης
πολύ χαδιάρης
και παιχνιδιάρης,
και γιατρεύω στεναχώριες
με κάνα δυο γλυκόλογα,
ένα πλατύ χαμόγελο
ή μια ανοησία,
δεν χρησιμεύω πουθενά
παρά μόνο στην αγάπη.
Είμαι ένα παιδάκι, καλέ,
ένα ελαφρύ παιδάκι
σαν από πούπουλο φτιαγμένο και βαμβάκι,
είμαι ένα τοσοδά μαρκοπουλάκι.
Και τσιμπάω
και φιλάω
και πετάω
στα πέρατα του ουρανού
και γλιστράω
και γελάω
και χύνομαι
στα νερά του ωκεανού
και παίρνω χρώμα από τον ήλιο
και απ' το βυθό της θάλασσας
και τα μάτια μου σκεπάζω
και λάμπω, λάμπω, λάμπω
πω πω πω
σαν το φάρο στο ακρωτήρι
σαν παγάκι στο ποτήρι
σαν σταφύλι στο λιοπύρι
μα δεν χορταίνω τίποτα
δεν γνωρίζω τίποτα
και δεν με νοιάζει τίποτα.
Είμαι ένα παιδάκι, καλέ,
μόνο ένα παιδάκι!

No comments: