Wednesday, September 3, 2008

Πάμε μαζί;

Πάμε.
Και μετά, και μετά, όταν ήρθες, εγώ, και μετά θα πάρουμε μια βάρκα και μετά, ουχ, μα τι κάνεις ρε; παίζουμε; μετά, πάρε εσύ αυτό, έλα!, δώστο μου, κράτα, τσαφ, τσαφ, κοίτα! πετάω, είμαι ο Σπάιντερμαν, ουώχ! έχω ένα μπρατσάκι, δεν έχω άλλο, το άλλο μου σκίστηκε, και μετά θα φύγουμε, αύριο, πότε είναι αύριο; τώρα; μετά πήγαμε και, μη φεύγεις, θέλω να πάμε σπίτι, σου αρέσει; ναι, όχι, δεν θέλω, άσε με, μα είμαι παιδάκι, θέλω να παίξω, πού είναι η γυναίκα σου; δεν έχεις γυναίκα; μα έχεις γένια, και μετά, μετά έφυγε και ζιιιουουν, τσακ, τσαφ, πάρε με αγκαλιά, κουράστηκα, κουράστηκες; πάμε στη θάλασσα, κοίτα νονέ! με το νονέ, η νονά είναι στην Αθήνα; σε παρακαλώ, άκουσέ με, και μετά, σήκω, έλα, μαμά! πότε θα πάω στο σχολείο; στο χορχόσπιτο, μπαμπά, θέλω να δω παιδικό, έλα μια αγκαλιά και ένα φιλάκι, κόλλα το, καράτε, τσαφ, ζουουουν, πάλι μακαρόνια, μπλιαχ, δεν μου αρέσει το πράσινο, τι είναι; εσύ θα έρχεσαι; έκπληξη, παραλίγο να σκοτώθηκα και μετά, σκαρφαλώνω στο δέντρο αλλά δεν σκαρφαλώνω, είναι μικρό, δώσε μου το χέρι σου, κάνει ζέστη, δεν θέλω καπέλο, και μετά, έλα να βάλουμε παπούτσια, πού είναι τα παιχνίδια σου; Μάρκο φεύγουμε, ήρθε ο παππούς, θέλω τη γιαγιά, ρε έτσι είναι, ρε εγώ, εγώ όταν αγαπάω...

No comments: