Tuesday, October 14, 2008

Διαπιστώσεις

Όσο περισσότερο προσπαθώ να πιστέψω στον εαυτό μου τόσο λιγότερο πιστεύω ότι υπάρχει (ένας μόνο) εαυτός για να πιστέψω. Επιπλέον, το να πιστέψω στον (έναν μόνο) εαυτό μου, είναι κάτι που προυποθέτει να γνωρίζω καλά τον (έναν μόνο) εαυτό μου, τον οποίο εγώ γνωρίζω μόνο εξ όψεως. Έτσι καταλήγω να προσπαθώ να πιστεύω σε πολλαπλούς εαυτούς διαφορετικών ατόμων με την ελπίδα ότι η πίστη αυτή θα με βοηθήσει να ανακαλύψω τον (έναν μόνο) εαυτό μου, στον οποίο προσπαθώ ειλικρινά να πιστέψω, μόνο που όσο περισσότερο προσπαθώ να πιστέψω σε αυτόν, τόσο απομακρύνομαι από το αντικείμενο της πίστης μου και για να μη χάσω εντελώς την αναγκαία αυτή πίστη σταματώ αμέσως την προσπάθειά μου να πιστεύω στον (έναν μόνο) εαυτό για να μη βγω εντελώς εκτός εαυτού και μετά αναγκαστώ να αναζητήσω το χαμένο μου εαυτό πριν καλά καλά τον γνωρίσω...

No comments: