Friday, April 4, 2008

Πολυτραυματίας

Μετά την αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας μου πριν από μερικούς μήνες, γεγονός που εκτόξευσε τη δημοτικότητά μου στα ύψη και ανέδειξε το άτομό μου ως το πιο κίνκυ πρόσωπο της Ελλάδας για το 2007, καλούμαι τώρα να καταθέσω στον ανακριτή. Η συνάντησή μας θα γίνει σε στενό οικογενειακό κύκλο, δηλαδή θα είμαι εγώ, ο ανακριτής και οπωσδήποτε ο συνήγορός μου, οπότε το τρίγωνο αυτό εύκολα θα πυροδοτήσει νέα σενάρια για τη σχέση που αναπτύσσεται μυστικά μεταξύ αυτών των ανδρών και για μια φορά ακόμη θα κατορθώσω να αναρριχηθώ στην πρώτη θέση της λίστας με τους πιο κίνκυ άντρες του 2008.
Επίσης, για πρώτη φορά στα ποινικά χρονικά, η απόπειρα αυτοκτονίας θα ερευνηθεί από τις αρμόδιες αρχές, σαν να επρόκειτο για την απόπειρα τέλεσης κάποιας αξιόποινης πράξης που τιμωρείται με φυλάκιση ή χρηματική ποινή. Θα ερωτηθώ, για παράδειγμα, για τους λόγους που με ώθησαν να κάνω το απενενοημένο διάβημα εκείνη τη μέρα κι εγώ με τη σειρά μου θα πρέπει να ανασύρω από την προσφάτως επανακτηθείσα μνήμη μου ακριβώς εκείνα τα γεγονότα που προσπάθησα να ξεχάσω δια παντός καθώς έπαιρνα φόρα για να πηδήξω στο φωταγωγό, ελπίζοντας ότι ο φωταγωγός θα λειτουργήσει σαν άλλος καλός αγωγός του ηλεκτρισμού και στο τέλος θα έχω πεθάνει από ηλεκτροπληξία, μισό κλάσμα του δευτερολέπτου πριν το καλοσχηματισμένο μου πρόσωπο προσκρούσει με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο κρύο τσιμέντο.
Πιστέψτε με, και σας το λέω από πρώτο χέρι, έκανα μια σπουδαία ανακάλυψη με αυτή μου την απόπειρα, που ίσως αλλάξει τα δεδομένα στην επιστήμη της φυσικής: Οι αναμνήσεις που ανασύρονται από την κοιλότητα του εγκεφάλου κατά τη σύντομη διάρκεια αυτής της πτώσης ταξιδεύουν με ταχύτητα γρηγορότερη του φωτός και μάλιστα εμφανίζονται όλες σε λογική διάταξη, με άλλα λόγια βγάζουν νόημα και εξηγούν. Όλα εκείνα τα περιστατικά που είχαν κολλήσει σαν βρύα και λειχήνες στον κορμό του υπεραιωνόβιου δέντρου που είναι η ανάμνηση αποκολλήθηκαν βίαια μεν αλλά ταυτόχρονα ανακουφιστικά και αποκάλυψαν για κλάσματα δευτερολέπτου τους λόγους που με οδήγησαν στο εν λόγω αποτυχημένο εγχείρημα. Και τώρα, μπροστά σε ένα ανακριτή που θα κρατάει σημειώσεις όσο μιλάω και δίπλα σε ένα συνήγορο που θα με έχει συμβουλεύσει να περιορίζομαι στα απολύτως αναγκαία και να μην πλατιάζω, καλούμαι να περιγράψω με λέξεις το απόλυτο πνευματικό έργο που δημιούργησα δανειζόμενος στοιχεία από την περφόρμανς, το χορό, την πειραματική μουσική και την ποίηση.
Και να σκεφτεί κανείς ότι όλα αυτά δεν θα είχαν κανένα νόημα και τώρα όλοι θα με είχαν ξεχάσει, ως αρμόζει στους αυτόχειρες, αν είχα λίγα κιλά παραπάνω, πράγμα που θα οδηγούσε σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια στο βέβαιο θάνατό μου.

No comments: